Winkels waar ook ooit nog eens wil shoppen.

Hebben jullie ook wel eens dat je op internet zit te kijken, en je ziet allemaal leuke dingen. Soms heb je dan een probleem, dat  die winkels niet in Nederland zitten. Erg jammer. Nu laat ik jullie winkels zien, ookal zitten ze misschien wel in Nederland een paar winkels maar woon ik er gewoon erg ver vandaan, waar ik graag nog dingen wil bij kopen!

tumblr_mj6fl9ESik1qft918o1_500_large[1]

Als eerste de kledingwinkels:

Tumblr_mj7fykzu5d1r0ekjgo1_500_large

Topshop: Ja, naar deze winkel wil ik echt heel erg graag naartoe! De dichtsbijzijnde is in Londen, daar ben je jammer genoeg niet zo. Maar gelukkig is het ook niet aan de andere kant van de wereld! Ze hebben natuurlijk ook een webshop. Ik heb wel gehoort dat er eentje gaat komen in Den Haag, dus hopen dat Topshop maar snel naar Nederland komt!

430597_302265273212114_2015852172_n_large[1]

Brandy Melville: Hier wil ik ook zó graag naartoe! We hebben geluk dat er een in Amsterdam zit, Jeej! Ik ben dan ook van plan om hier snel naartoe te gaan. En  waarvanuit ik woon is Amsterdam ook niet heel erg ver, dus dat is mooi! Ze verkopen bij Brandy Melville heel veel leuke shirtjes en sieraden, maar ook verkopen ze er jurken, rokken, broeken etc.

tumblr_mj759bBgeu1rqdp9zo1_500_large[1]

Forever 21: Ik wil zó graag weer een keer naar de winkel van F21! Ik was afgelopen zomer in de F21 in Antwerpen geweest, en wat hebben ze daar mooie kleding en het is ook erg mooi ingericht! Eind 2013 komt er ook een in Amsterdam, tot die tijd maar online bestellen.

Beautywinkels:

tumblr_mj5uc4OxK41qbkefco1_500_large[1]

Sephora: Oké, oké , ik weet deze hebben we ook gewoon in Nederland, maar een echte winkel zou wel leuk wezen! De Sephora filialen wat we hebben in Nederland zijn niet echt winkels, maar gewoon counters (als ik het zo goed schrijf :$). Ik ben al twee keer in een counter geweest hier in Nederland, maar ik wil graag wel een keer naar een echte Sephora winkel gaan!

tumblr_mitmttJ58j1rk403mo1_500_large[1]

Bath and Body Works: Over deze winkel hoor je bijna iedere Amerikaanse youtuber. Ze maken je gewoon gek, en dan wil ik er ook naartoe! Want die geuren, die lijken mij geweldig lekker! Dus Bath and Body Works, kom naar Nederland!

Dit waren de winkels waar ik op dit moment ooit wel eens gaan shoppen. Ik hoop dat dit dan ook snel gaat gebeuren! Ik heb waarschijnlijk nog wel veel meer winkels waar ik nog wel eens wil gaan shoppen, maar deze springen er voor mij wel boven uit!

Waar wil jij ooit nog wel eens gaan shoppen?

Liefs, Nathalie

Leave a Reply

