My favorite music at the moment.

Vandaag een post over muziek.

Zelf kan ik niet zonder muziek ik luister het elke dag wel. Hier is een lijstje van mijn favoriete muziek van dit moment. Ik heb niet echt een bepaalde soort muziek waar ik naar luister, een beetje r&b en top40 ofzo. In iedergeval geen hardrock.:P  Het is ook maar net waar ik naar wil luisteren en hoe ik me op dat moment voel.

Tumblr_mimk91weyi1r8ehe3o1_500_large

Rihanna – Stay ft. Mikky Ekko

 Pink – Just give me a reason.

Alicia Keys – Brand New Me

Bingo Players ft. Far East Movement – Get Up (Rattle)

Taylor Swift – I Knew You Were Trouble

Staygold – Wallpaper ft. Style Of Eye, Pow

Bruno Mars – When I Was Your Man

Macklemore – Thrift Shop Ft. Wanz

270956_404026123014999_1114693812_n_large

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.

Q: Wat zijn  jullie favorite nummers van dit moment ? 

xoxo, Charlotte.

2 thoughts on “My favorite music at the moment.

Leave a Reply

