Shoplog: Primark & more

Dit weekend ben ik weer wezen shoppen. Ik ging op zaterdag shoppen in Zaandam (voor de primark natuurlijk) en op zondag ging ik ook nog even naar Haarlem toe. Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan verder!

kcs_e49de6cc_large[1]

Primark:

2013-02-17 17.29.08

Als eerst kwam ik dit leuke spijker gilet tegen! Deze kan ik mooi combineren in de lente en zomer, maar voor nu zou het ook al kunnen met een lange mouwen t-shirt eronder.

Spijkergilet: € 15

2013-02-17 17.29.38

Toen ik dit bloesje tegen kwam, dacht ik gelijk, jou neem ik mee! Ik houd gewoon van blousjes en de kleur vind ik ook echt heel erg leuk!

Blousje € 13

2013-02-17 17.31.22

Dit is een leuk vestje met driekwart mouwen. De stof is twee kleuren door elkaar, lichtblauw en wit. Dit is een heerlijk vestje als het al wat warmer begint te worden!

Vest €14

2013-02-17 17.38.26

Mijn andere zwarte broek die raakt een beetje af, ik draag hem zo veel! Dus ik dacht ik ga een nieuwe kopen. Oké, een primark broek is niet de beste kwalitijd, maar ik dacht ik ga het gewoon proberen. Als ie snel stuk is dan koop ik wel weer een nieuwe ( van een beter merk, haha).

Broek € 9

2013-02-17 17.39.15

Ik had ook wel weer een nieuw tasje nodig voor als ik niet zoveel mee hoef te nemen. Ik zag hem hangen en ik vond hem er wel leuk uitzien, dus ik nam hem mee!

Tasje € 5

2013-02-17 17.42.06

I’m in love with this jewelry! Ik vind de kruis ketting echt super leuk! De oorbelletjes heb ik vooral gekocht vanwege de studs en de snorren. Het horloge vond ik heel erg gaaf vanwege de bloemen print en de mooie rosé gouden kleur!

Ketting € 2 / Oorbellen € 3 / Horloge € 6

Vero moda:

2013-02-17 17.33.36

2013-02-17 17.34.49

Twee simpele basic t-shirts. In een mint-blauwe en een zwarte kleur. Niet veel speciaals.

T-shirts 2 voor € 16

2013-02-17 17.37.33

Maar toen kocht ik deze super gave legging! Je moet er van houden, maar ik ben er dol op! Het heeft een soort van galaxy print, maar niet helemaal. Ik vind hem heel bijzonder! €12,95

H&M:

2013-02-17 17.32.21

En als laatste kocht ik deze parka. Ik ben dol op parka’s en nu heb ik er zelf ook één. Ik denk dat ik hem als zomerjas ga gebruiken, maar misschien kan ik hem nu ook al aandoen als een soort van vest. Ik ben er tenminste heel erg blij mee!

Parka € 39,95

En dit was mijn shoplog, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gekocht?

Liefs, Nathalie

3 thoughts on “Shoplog: Primark & more

  1. Vet leuk Natha!! We zouden je eigenlijk aannemen als onze professionele styliste!! 😉 Super leuke kleren!!
    xxx Romy&Izell

  2. Hi, haha room en izell hebben voor 100% gelijk! (: ik ben benieuwd wanneer je de galaxy legging naar school aantrekt, hy’s echt leuk! lfs

Leave a Reply

