Review: Zoeva Kwastenset

Halloowa, Vandaag een Review! Over de Zoeva Basic Kwastenset :D. Img_1873_large
 
Al een tijdje geleden had ik deze set gekregen van Sinterklaas haha, Daar was ik superblij mee en wil dat natuurlijk met jullie delen dus heb ik de kwastenset gereviewd. Ik kon niet wachten met uitproberen maar ik moest ze eerst wassen en 1 nacht laten drogen.
 

Het zijn 12 mooie kwasten en ze zijn super zacht ! Ik ben zeer tevreden met de kwasten ze brengen goed aan en de powder kwast dekt goed je poeder aan. De kleinere kwastjes zijn niet te hard en ook niet te zacht, perfecto ! 1 minpuntje , De FAL kwast is erg kwetsbaar dus er staan nu al wat haartjes scheef. ;(

powder,blush,foundation    –      shader,smudger,crease,eye blender.
Zelf had ik nog geen ervaring met het merk Zoeva. Ik had even op youtube gekeken en er kwamen positieve reacties van het merk. Als je zelf geinterreseerd bent neem dan even een kijkje zoeva.de  , Een nadeel is wel dat je wat verzend kosten moet betalen, je moet betalen via paypal en wat misschien een nadeel kan zijn is dat de site alleen in het engels of duits is te lezen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Q:Wat vinden jullie van het merk Zoeva?
Liefst , Charlotte.
Leave a Reply

