Fashion: Parka´s !

Parka´s , een (nieuwe) trend in de mode.

Parka´s misschien ken je het al , Op dit moment zie je ze overal hangen in de winkels. Het is gemaakt van stevig materiaal en het is vaak in de kleuren Kaki, Bruin, donker Blauw en Zwart verkrijgbaar. Parka´s heb je in Zomer en Winter modellen. Zelf vind ik het een super leuke jas, je kan het bijna overal wel goed mee combineren onder een leuke skinny met gave pumps  maar ook over een zomerjurkje kan prima.

Omdat ik er zelf heel enthousiast over ben , ben ik even snel op internet gaan surfen en heb wat leuke Parka´s uitgezocht hieronder zie je de Parka´s met prijs.

Parka 1 Parka 2 Parka 3 Parka 4 Parka 5Parka 6

De Parka´s van Vero Moda en Only kan je zelf shoppen in de winkels , en de anderen 2 voor zover ik weet alleen op internet.

Ik heb gezocht naar de Parka´s op deze site : Fashionchick.nl  < Als je op deze link klikt kom je gelijk op de site waar alle parka´s zijn.

Q: Wat vind jij van de Parka´s? Heb jij er één?

Liefs, Charlotte.

One thought on “Fashion: Parka´s !

Leave a comment