Favoriete Youtubers

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete youtubers zien. Ik volg er een heel aantal maar er springen er een paar boven uit, tijd om die vandaag met jullie te delen! Mijn meeste favorieten komen uit Amerika, maar natuurlijk vind ik een aantal Nederlandse youtubers ook erg leuk!

63160349_large

Op nummer 1 staat denk ik wel Macbarbie07, Bethany Mota. Volgensmij kennen de meeste van jullie haar wel. Haar filmpjes zijn altijd erg grappig en het wordt erg leuk gebracht, omdat ze altijd heel erg vrolijk is in haar filmpjes! Ik word altijd erg blij als er nieuw filmpje is van haar.

Pastel Smiles ツ

Missglamorazzi, Ingrid. Een leuke, vrolijke, Amerikaanse youtuber. Haar ‘Get ready with me…’ filmpjes vind ik het leukste! Maar haar andere filmpjes zijn natuurlijk ook hartstikke leuk.

.@stilababe09 | The typical in car selfie with Starbucks in hand

Stilababe09, Meredith. Een erg leuke youtuber die altijd erg orgineel is en ook nog eens erg grappig! Ze maakt hele leuke beauty filmpjes, en ze krijgt dus ook een plaatsje tussen mijn favorieten youtubers.

Laurensboutique, Lauren. Volgens mij is Lauren helemaal niet zo bekend onder de Nederlanders. Ze maakt erg leuke tutorials, fashionvideo’s, hauls, eigenlijk zijn al haar filmpjes erg leuk! Neem zeker even een kijkje op haar kanaal!

 

Goodxnightmare, Mylovebuglife, Teske, Teske dus. Altijd heel erg leuk om naar haar filmpjes tekijken! Haar filmpjes zijn  ook altijd leuk om naar te kijken! Volgensmij kennen de meeste van jullie haar ook wel!

Mascha's Beautyblog - Beautygloss.nl - Part 2

Mascha van Beautygloss. Haar kennen jullie vast allemaal wel. Leerzaam, leuk en vrolijk zo kun je haar filmpjes omschrijven. Altijd zijn ze erg leuk!

Veracamilla. Van Vera haar filmpjes kun je ook altijd veel van leren. Ze verteld het erg leuk en is ook altijd erg vrolijk!

Last but not least. Thebeautyblossoms, Liza. Liza vertelt alles altijd erg duidelijk en ze maakt ook erg leuk tutorials!

Dit waren dan mijn favoriete youtubers. Misschien hebben jullie wel wat nieuwe youtubers er tussen gezien?

Wat zijn jouw favoriete youtubers?

Liefs, Nathalie

One thought on “Favoriete Youtubers

  1. Ik vind Teske ook altijd zo leuk om te zien! En Mascha van Beautygloss ook. De andere ken ik nog niet zo goed. Ik kijk/luister zelf vooral naar muziekcovers! 🙂

Leave a Reply

