H&M mini-shoplog.

Heei Meiden!

Laatst had ik wat leuke kledingstukken besteld bij H&M. Toen al een aantal weken geleden die nieuwe catalogus van de lente collectie van H&M op de deurmat lag kon ik niet wachten om iets te bestellen. Zo gezecht, zo gedaan. Hier komt dus een mini-shoplog van een aantal kledingstukken die ik heb besteld.

521993_247605905341925_1395165217_n_large[1]

1358092575263

Het eerste kledingstuk wat ik in mijn winkelmandje gooide was denk ik wel dit leuke leren jasje, ik ben er dol op! Ookal denk ik dat in deze lente bijna iedereen in zo’n soort jack gaat lopen, blijf ik hem toch wel heel erg leuk vinden.

(Nep)Lerenjack €39,95

1358092697667

Oke, deze twee kledingstukken heb ik dan niet online gekocht maar in de winkel. De blauwe top evenals de streepjes tanktop komen van de H&M divided. Het zijn gewoon mooie basic-stukken en kan ik ze dus mooi gaan combineren in de lente.

Blauwe top €7.95 Streepjes tanktop €4,95

1358092750775

Deze top vond ik gewoon heel erg leuk vanwege het hart aan de voorkant wat uitloopt als een soort verfdruppels. Lekker casual en leuk om gewoon doordeweeks te dragen in de lente. Nu zou het ook al wel kunnen met een leuk vest eroverheen.

Top €9,95

1358092819439

Een mint-groene trui die ik nu ook wel zou kunnen dragen op de iets minder koude winterdagen. Maar deze trui vond ik vooral leuk vanwege de kleur en de details van de gaatjes aan de bovenkant van de mouwen.

Trui €19,95

1358092848900 Een lekkere basic trui die ook nog eens heel goedkoop was! Deze kan ik nu al lekker gaan dragen en oh wat zit ie lekker en is ie warm!

Trui €4,95

Ik hoop dat jullie dit een leuke shoplog vonden ookal was het niet zoveel.

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie van H&M en hebben jullie al wat gekocht?

Liefss, Nathalie

5 thoughts on “H&M mini-shoplog.

Leave a Reply

